Het Corona virus heeft onze wereld laten stil staan. Wij zoeken allemaal nog naar hoe het verder moet, naar het nieuwe normaal. Helaas heeft het virus vele slachtoffers gemaakt. Niet alleen werd van vele mensen hun fysieke gezondheid geschaad maar ook op economisch en sociaal vlak is de schade enorm.

Rotary Club Maasland-Lanklaar heeft in onze regio organisaties geholpen waar wij konden. Bijvoorbeeld met de aankoop van computers voor thuisonderwijs en de steun voor de aanmaak van beschermende shields met behulp van 3-D printing, enzoverder. Maar de vraag naar financiële ondersteuning van vele lokale goede doelen en hulporganisaties was nooit zo groot als nu.

Door de opbrengst van onze jaarlijkse succesvolle wijnactie konden wij deze lokale organisaties en sociale projecten steunen. En misschien wil u met de zomer in aantocht en het vooruitzicht op een “staycation” uw wijnvoorraad terug aanvullen.

Twee vliegen in één klap. Door te vertrouwen op onze wijnselectie geeft u ons de mogelijkheid om onze hulp aan de slachtoffers van covid 19 verder te zetten. En u kan genieten van heerlijke zomerse wijnen, perfect op een terras of om uw gasten te ontvangen aan tafel.

Onze selectie bestaat uit de bestsellers van onze vorige wijnactie aangevuld met enkele heerlijke zomer wijnen die iedereen kunnen bekoren.

Wijnselectie
Bestelformulier

Bestellen kan tot 12 juli 2020. De wijn zal voor 17 juli 2020 bij jullie thuis geleverd worden.

Wij bedanken u in naam van velen voor uw steun en wensen u een fijne zomer en het plezier van een goed glas wijn toe.