Op dinsdag 12 oktober heeft de traditionele jaarlijkse wijndegustatie en wijnverkoop van Rotary Club Maasland-Lanklaar ter ondersteuning van sociale organisaties in onze regio plaats gevonden.

Al onze gasten waren het er over eens: een fijne gezellige avond met lekkere hapjes en heerlijke wijnen. Wij mochten dan ook al heel wat bestelbonnen ontvangen.
Als je er niet bij kon zijn, dan heb je wat gemist! Maar bestellen kan nog altijd. Tot 15 november kan u nog een bestelbon invullen. Via het online formulier of door uw bestelling per e-mail te sturen naar rotarywijnactie@gmail.com. U kan u bestelling ook sturen naar Wijnactie RC Maasland-Lanklaar p.a. Rode Kruisstraat 23 3650 Dilsen-Stokkem.

Wijnselectie
Bestelformulier
Bestelformulier afdrukken

Op 27 november kan u uw bestelling afhalen bij Dakwerken Van de Boel Boslaan 29 3650 Dilsen-Stokkem van 10h00 tot 12h00.

Wij bedanken u in naam van velen voor uw steun aan de talrijke goede doelen.