RC Maasland-Lanklaar nodigt u uit op haar wijndegustatie 2019. Na de succesvolle editie van vorig jaar, gaan wij verder op de ingeslagen weg. Op dezelfde locatie maar met een volledig nieuwe selectie van wijnen. Met steeds hetzelfde doel: door onze passie voor wijnen, willen wij kwaliteit en finesse aanbieden aan concurrentiële prijzen en zo het goede doel steunen.

Wij willen ook alle bezoekers van onze wijndegustatie 2018 hartelijk bedanken voor het vertrouwen dat jullie in onze wijnkeuze hebben gesteld. Wij hopen jullie opnieuw te mogen begroeten.

Bekijk onze selectie wijnen op onze website of volg ons op Facebook Rotaryclub Maasland Lanklaar, en schrijf u in voor onze degustatieavond via e-mail of telefoon.

Wijnfolder
Bestelformulier
Flyer

Tickets (€30 p.p.) kunnen bij Gerry Hurkens en Ronald Schuermans, via rotarywijnactie@gmail.com of op het GSM nummer 0475/371289 besteld worden. Betaling kan op de rekening van RC Maasland-Lanklaar BE36 0682 4266 0681. Inschrijven kan tot en met maandag 1 oktober 2019.