Zin in een feestje?

Op zaterdag 7 september 2019 organiseert Rotary Maasland-Lanklaar een feestavond geheel in Italiaanse stijl met als thema:

“La vita è bella”

Voor de fundraising van “Hart voor Kinderen” en “Auxilia” wordt het Poortgebouw in Rekem voor de gelegenheid een echte Italiaanse piazza! De tuin, de oude gebouwen en het restaurant krijgen een zuiders tintje. Wij maken er “una bella notte Italiana” van met allerlei gerechten, dranken en sfeervolle muziek.

De avond start met prosecco en aperitiefhapjes in de tuin om 19u. Aansluitend gaan we om 20.30u naar de mooie, oude gebouwen voor het diner dat rijkelijk, aangevuld wordt met Italiaanse wijnen! En om het feest helemaal te laten losbarsten begeven we ons om 23u naar het restaurantgedeelte voor het dansfeest en het dessertbuffet. Rustig genieten kan in de lounge van het poortgebouw.

Deze gehele avond wordt opgeluisterd met verschillende muzikale live optredens.

Wil je met ons mee feesten op deze fantastische avond dan kan dit voor de prijs van 150€ per persoon, alles inbegrepen. Stuur een email naar event@rotarymaaslandlanklaar.be en wij bezorgen je al de nodige informatie voor je deelname aan dit event.