Beste wijnliefhebbers, beste vrienden van RC Maasland-Lanklaar,

Na de inspanningen van een geslaagde Kennedy-mars, is het tijd voor ontspanning: de Wijnactie 2023!
Al meer dan 30 jaar organiseert RC Maasland-Lanklaar wijndegustaties voor het goede doel. Dat wil zeggen dat onze Rotaryclub over tonnen ervaring beschikt als het er op aankomt een gevarieerde en evenwichtige wijnselectie aan wijnliefhebbers en vrienden van RC Maasland-Lanklaar te presenteren.

In deze editie hebben wij opnieuw de kaart gerokken van uitstekende Franse en Italiaanse wijnen. Maar ook toppers uit onze eigen streek het Maasland, Spanje en Portugal krijgen de aandacht die ze verdienen.
De wijndegustatie wordt dit jaar per land gepresenteerd. Met heerlijke gerechten die bij de verschillende landen horen, maken wij de belevenis compleet.
Wij willen u graag uitnodigen om zelf de test te doen!

– Datum donderdag 5 oktober 2023 19h00
– Lokatie Traiteur Jaeken Rijksweg 770 3650 Dilsen-Stokkem
– Toegangstickets moeten op voorhand gereserveerd worden (€30). U kan een vriend bij RC Maasland-Lanklaar aanspreken, een reservatie aanvragen op het nummer 0475/474041 of via het e-mail adres rotarywijnactie@gmail.com. Betaling kan gebeuren op het rekeningnummer van RC Maasland-Lanklaar BE36 0682 4266 0681. Tickets worden dan ter beschikking gehouden aan de toegang.

Onze leuze is al jaren de volgende:
“Kwaliteit en finesse voor de juiste prijs en voor elk budget”

Wijnselectie
Bestelformulier
Bestelformulier afdrukken

Bestellen kan tot 15 november 2023. U ontvangt dan een rekening/factuur. De bestelling kan afgehaald worden bij NV van de Boel Dakwerken, Boslaan 29, 3650 Dilsen-Stokkem (Lanklaar) op zaterdag 25 november 2023 tussen 10h en 12h.

Wij danken u in naam van velen voor uw steun en wensen u al het goede en het plezier van een goed glas wijn toe.