Laden Evenementen

OPGELET: INSCHRIJVEN VIA POLARIS

Op donderdag 4 juli starten we onze activiteiten met het jaarlijks petanquetornooi. Er gaat weer hard gestreden worden en we hopen dat de winnaar dit jaar opnieuw een van onze clubleden is.

In de mooie tuin van ons clublokaal worden er 5 petanque terreinen aangelegd en spelen op gras geeft het spel soms zeer onverwachte wendingen !!

Het wordt terug een gezellige franse avond met aangepaste muziek, pastis, kaas en wijn …

Ontvangst om 18:30 en we beginnen er aan om 19u zodat we nog voldoende licht hebben tijdens de grote finale en prijsuitreiking.

 

Ook partners en vrienden zijn welkom !

Deel Dit Bericht, Kies Jouw Platform!