Laden Evenementen

Op donderdag 18 augustus organiseert Rotary Maaseik voor de 9de maal haar jaarlijks karting event. Zoals steeds doen diverse Rotaryclubs mee. Wie waagt zijn kans om tijdens een kartsessie van 15min de beste tijd neer te zetten. Iedereen is welkom dus ook familie en vrienden! Onze vrienden van Maaseik deelden ons het volgende mee:

Na een 2-jaar opeenvolgende annulatie van het event n.a.v. de COVID-19 problematiek, heeft het bestuur van RC Maaseik besloten in 2022 haar unieke karting-event opnieuw – en dit reeds voor de 9de maal – te organiseren op het 1360 meter lange en FIA-gehomologeerde racecircuit op de Horensbergdam in Genk.

Het event vindt plaats op donderdag, 18 augustus 2022 e.k.

Ook dit jaar zullen opnieuw leden van diverse Rotaryclubs deelnemen.

Ook jullie kinderen, vrienden en dames zijn van harte welkom.

Nieuw is dat – om de hygiëne te waarborgen iedereen verplicht is een ‘safety package’ bestaande uit handschoenen en een balaclava aan te schaffen (à 10 euro ter plaatse te verkrijgen).

Wanneer je deze items zelf in je bezit hebt is het natuurlijk toegestaan om deze zelf mee te nemen.

Hierbij het programma:

• 18u00-18u20: aankomst/briefing/omkleden
  • 18u40: Kidskarting (vanaf 1m25) op het huurcircuit
  • 19u20: karten op het FIA-circuit
  • 19u35: einde karten
  • 19u45: prijsuitreiking
  • 20u00: diner
  • 22u00: einde

Er wordt een kartsessie van 15 min. voorzien waarbij iedereen de kans krijgt om het snelste rondje af te leggen. Degene met het snelste rondje wint !

Een racepak en helm zijn voorzien. Platte schoenen zijn aangewezen.

Diner

3 gangen dagmenu met vlees of vis.

Gelieve via de inschrijving aan te geven indien vis wordt gekozen.

Prijs

Karting: 20 euro(kids)/30 euro (exclusief ‘safety package’) – diner: 30 euro (exclusief drank)

Inschrijven kan tegen uiterlijk 10 augustus 2022 via het secretariaat van RC Maaseik via maarten.rosseel@gmail.com

Deel Dit Bericht, Kies Jouw Platform!