Laden Evenementen

Vanavond brengen wij een bezoek aan Glo’art, een kunstcentrum en galerie in Neerharen-Lanaken. Glo’art is ontstaan als een sociale en culturele non-profit organisatie, om getalenteerde kunstenaars van over heel de wereld een carrièrestart aan te bieden. Aan de hand van de ingestuurde portfolio worden kunstenaars geselecteerd en uitgenodigd voor een verblijf van 1 maand in Lanaken. In de ateliers van Glo’art creëren zij hun werken. Sinds 2013 mochten reeds meer dan 300 kunstenaars uit 60 landen resideren bij Glo’art. De collectie bestaat uit beeldende kunst; schilderijen, beeldhouwwerken, fotografie, mixed media en tekenkunst vervaardigd door jonge kunstenaars.

Een echte aanrader!!!

Ter plaatse worden we ook verwend met een heerlijk diner:

Amuse

Gebakken witvis met spinazie

Runderfilet van Hereford met oude port en zomergroenten

Panna Cotta

(Prijs: er wordt voor de leden prijs aangerekend van 25 EUR extra, voor niet-leden is dat 95 EUR).

Let er op: de ontvangst is al om 18u maar u kan uiteraard ook later aansluiten.

Deze mooie activiteit kan enkel plaatsvinden als we minstens met 30 zijn dus toon uw rotaryhart en schrijf u vandaag alvast in!

Deel Dit Bericht, Kies Jouw Platform!