Laden Evenementen

Na een paar jaar pauze owv Corona pikken we vandaag opnieuw de draad op met een van de mooiste activiteiten van het jaar, de culinaire rally.

Voor wie deze activiteit nog niet kent:

Je ontvangt op die avond vrienden van onze club voor een aperitief, een voorgerecht, of een hoofdgerecht. Maximaal 8 personen inclusief jezelf en partner.

Tussen elke gang verhuizen en mixen we met ons allen, zodat je telkens weer met anderen aan tafel zit. We eindigen in ons clublokaal Beau Séjour voor het dessert.

Om er voor te zorgen dat iedereen ten volle mee kan genieten zullen voorgerecht en hoofdgerecht vooraf thuis bezorgd worden bij wie hiervoor vrienden ontvangt. In samenspraak met de wijncommissie wordt ook de bijhorende wijn geleverd. Dus weinig voor te bereiden, noch te kokkerellen op de avond zelf. Hooguit enkele hapjes voor bij een aperitief, als je daarvoor geselecteerd wordt, of even de oven aan voor het hoofdgerecht.

Voorschotelen en mee genieten !

De precieze planning volgt, evenals het adres waar je je eerst mag melden.

We voorzien te starten om 18.15u

Om organisatorische reden graag 2x aanmelden : via deze website met hoeveel personen en via mail naar pmierlo2@gmail.com, waarin je de voorkeur voor een onderdeel mag vermelden.

Om diezelfde reden geen aan- of afmeldingen meer na 31 mei.

Deel Dit Bericht, Kies Jouw Platform!