Vanavond zijn er bestuursverkiezingen.

Daarenboven wordt onze club 2 leden rijker want Mireille Stevens en Marc Desiron zullen geinaugureerd worden. Gerry Hurkens zal uitleg geven over het nieuwe project waar onze club mee bezig is.

Allen op post!

Update: de voorzitters delen ons nog het volgende mee:

Beste vriendinnen en vrienden,

Op verzoek van velen hebben de voorzitters het volgende beslist in verband met de aanwezigheden op deze vergadering.

Iedereen zal gedurende de gehele avond aanwezig kunnen zijn, de vergadering is dus opengesteld aan zowel leden als partners.

De verkiezing zal door de protocolmeester in goede banen geleid worden. Deze zal de aanwezige leden verzoeken om in de kleine zaal te gaan stemmen. Op deze manier is de stemming nog steeds gescheiden van de grote zaal en vormt dit dus geen probleem inzake de aanwezigheid van gasten. Er wordt enkel gestemd voor de nieuwe bestuursfuncties Protocol, Secretaris en Penningmeester. Dit kan gelijktijdig op 1 stembiljet waardoor de verkiezing ook een minimum aan tijd zal innemen.

De voorzitters en het bestuur hopen op een talrijke aanwezigheid.

Deel Dit Bericht, Kies Jouw Platform!